کارشیوه جدید ارزیابی اجراآت کارکنان خدمات ملکی برای کارمندان وزارت عدلیه آموزش داده شد

waheed
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۹
.

وزارت عدلیه در هماهنگی با کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، برنامه آموزشی کارشیوه جدید ارزیابی اجراآت کارکنان خدمات ملکی را برای کارمندان این وزارت برگزار کرد.

در این برنامه آموزشی سه روزه، ۶۰ تن از کارمندان وزارت عدلیه اشتراک کردند و در آن چگونگی ارزیابی به موقع، مستندسازی ارزیابی، چگونگی برخورد در جریان ارزیابی، جلوگیری از ارزیابی‌های سلیقه‌ای و سایر موارد برای شان آموزش داده ‌شد.

بر اساس کارشیوه جدید ارزیابی اجراآت، نیازهای آموزشی و انکشاف قابلیت‌های کارکنان خدمات ملکی، واقع‌بینانه‌تر و سازنده‌تر تشخیص می‌شود و کارکنان خدمات ملکی وادار می‌شوند تا با شاخص‌های واضح و فعالیت‌های اساسی، فراتر از لایحه وظایف‌شان کار کنند.

.

در فورم‌‌های جدید ارزیابی اجراآت کارکنان خدمات ملکی، تعادل میان حساب‌دهی و مصؤنیت شغلی در نظر گرفته شده است.

با آمدن تغییرات جدید در کارشیوه ارزیابی اجراآت کارکنان خدمات ملکی، اصل مکافات و مجازات در ادارات خدمات ملکی منطقی و مبتنی بر عملکرد شده و عرضه خدمات به شهروندان با مسوولیت‌پذیری، شفافیت و پاسخ‌گویی بیش‌تر انجام می‌شود.

بر بنیاد این کارشیوه همچنین فرهنگ خلاقیت و نوآوری در نهادهای دولتی گسترش می‌یابد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS