نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل برگزار شد

hayat_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱/۶ - ۹:۳۵
.

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل با حضور سرپرست و اعضای این هیأت برگزار شد و از برخی ساحات در این ولایت نیز بازدید و بررسی صورت گرفت.

در این نشست، هیأت تخنیکی دعوی یک شخص در خصوص زمین‌های علفچر واقع خانقاه ملکی و تبدیل آن به زمین زراعتی توسط یک شخص دیگر را مورد بررسی قرار داد. هیأت مذکور یک تیم را موظف کرد تا ساحه را از نزدیک مشاهده و جی پی اس کرده و زمین مذکور را دوباره به علفچر تبدیل نماید.

در این نشست همچنان، مکتوب واصله از کمیسیون مرکزی درباره دعوای اهالی قریه‌های کلتر و گل قشلاق علیه اهالی قریه نیمدان، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم بر آن شد که فیصله فی مابین دو طرف و ابلاغیه این هیأت با کمیسیون مرکزی شریک شود.

دعوای غصب ملکیت‌ها و مالچر شخصی یک شخص دیگر نیز در این نشست، مورد بررسی قرار گرفت و از طرفین دعوا اسناد مطالبه شد و نسبت عدم ارایه اسناد و مدارک، قضیه مذکور به آمریت قضایای امارت راجع شد.

همچنان، دعوای یک شخص علیه یک تعداد اهالی قریه آقگبند ولسوالی گوسفندی در مورد غصب مالچر با حضور طرفین بررسی شد و فیصله شد که هیأت منطقه را مالچر عمومی اعلان کند و هر دو طرف از ساحه مذکور استفاده کنند.

هیأت تخنیکی بعد از جلسه به دو گروپ تقسیم شده و غرض اجراآت ساحوی به قریه‌های خانقاه ملکی و ساحه پشت قره رفتند.

گروپ‌های مذکور اجراآت شان را در ساحات انجام داده و از متصرفان اسناد قانونی مطالبه کردند. متصرفان ساحه پشت قره، خواهان مهلت الی روز سه شنبه آینده، شدند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۴۱
Background image

برگزاری نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان

نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ریاست قاری فراح الدین محمدی، رییس عدلیه ولایت سمنگان و با اشتراک آمرین و کارمندان این ریاست برگزار شد.

در این نشست، رییس. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۱:۵۶
Background image

برگزاری نشستی به منظور انتخاب هیأت مدیره «اتحادیه بنیادهای خیریه» تحت نظر وزارت عدلیه

پروسه انتخابات اتحادیه بنیادهای خیریه به منظور تعیین رییس و هیأت مدیره این اتحادیه طی نشستی تحت نظر ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه در «انستیتوت مسلکی یولرنا» در کابل برگزار شد.

در این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۳
Background image

از تصرفات خودسر در ولسوالی چک میدان وردک جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت میدان وردک روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ولسوالی چک این ولایت رفته و با ولسوال، قوماندان امنیه و دیگر مسوولان این ولسوالی دیدار و گفتگو کرد.

هیأت. . .

BACK TO NEWS