دیدار وزیر عدلیه با معاون دفتر یونیسف

waheed
چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۱

شیخ الحدیث مولوی صاحب عبدالحکیم شرعی سرپرست وزارت عدلیه امارت اسلامی افغانستان، روز سه‌شنبه، 17 حوت 1400 با خانم الیس، معاون دفتر یونیسف در افغانستان و هیأت همراه شان در دفتر کار خود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، معاون دفتر یونیسف از همکاری های این دفتر با حکومت قبلی و وزارت عدلیه یاد نموده گفت که ما می خواهیم به کمک های خود با امارت اسلامی و وزارت عدلیه ادامه داده و در ساحه قوانینی که مربوط به اطفال می‌شود، این وزارت را کمک تخنیکی نماییم. وی افزود که ما آمدیم تا در راستای محافظت از اطفال با امارت اسلامی و وزارت عدلیه همکاری صادقانه داشته باشیم.
سرپرست وزارت عدلیه، ضمن خوش آمدید به آنها گفت که کمک در راستای حقوق، تعلیم و تربیه اطفال بهترین نوع کمک ها با اطفال است. وی همچنان در مورد حقوق زنان گفت که امارت اسلامی افغانستان مخالف حقوق زنان نیست بلکه طرفدار حقوق زنان برمبنای شریعت و دین مقدس اسلام می‌باشد. وی افزود که در اسلام به حقوق زنان تأکید زیاد شده و اسلام بیشترین حقوق را به زنان داده است.
سرپرست وزارت عدلیه، در مورد اشتراک هیأت امارت اسلامی افغانستان در کنفرانس اوسلو و ملاقات‌های انجام شده با نمایندگان کشورهای خارجی به معاون دفتر یونیسف معلومات داده و از پیشرفت های امارت اسلامی افغانستان نیز یاد نمود.
سرپرست وزارت عدلیه از کمبود دوا، داکتر و امبولانس مجهز در بخش صحی این وزارت نیز یاد نموده و خواهان کمک و همکاری در این زمینه گردیدند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۱۰
Background image

برگزاری برنامه آگاهی دهی حقوقی در آمریت آموزش‌های تخنیکی و مسلکی ولایت میدان وردک

آمریت مساعدت های حقوقی ریاست عدلیه ولایت میدان وردک روز سه شنبه، ۲۱ شوال برنامه آگاهی دهی حقوقی را در آمریت آموزش‌های تخنیکی و مسلکی این ولایت برگزار کرد.
در این که برنامه از طرف. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۰:۱۶
Background image

برگزاری نشست شورای رهبری وزارت عدلیه

نشست شورای رهبری وزارت عدلیه روز چهارشنبه، ۲۲ شوال به ریاست شیخ‌الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت و با اشتراک مولوی عبدالغنی فایق، معین اداری و رییسان مرکزی وزارت عدلیه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۹:۱۸
Background image

از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه نویسی، امتحان اخذ شد

ریاست رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه به سلسله ارزیابی‌های قبلی اش، روز سه‌شنبه، ۲۱ شوال برنامه ارزیابی و اخذ امتحان از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه. . .

BACK TO NEWS