دیدار رییس عدلیه ولایت ننگرهار با نماینده یوناما

waheed
پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۷

مولوی صاحب فاتح الله فاتح، رییس عدلیه ولایت ننگرهار، روز دوشنبه، 16 حوت 1400 با سیل ویستر مسوول حقوق بشر دفتر یوناما برای زون شرق دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست، رییس عدلیه در مورد ساحه کاری این ریاست به آنها معلومات مفصل ارایه نموده، گفت که ریاست عدلیه ولایت ننگرهار دارای چهار آمریت بوده که هر کدام ساحه کاری متفاوت دارند.
نماینده یوناما سؤالاتی را در زمینه حقوق بشر به ویژه حقوق زنان، آزادی‌های انسانی و سایر موضوعات مطرح نمودند که از طرف آقای فاتح در حدود ساحه کاری شان پاسخ‌های معقول و منطقی ارایه گردید.
رییس عدلیه گفت که به منظور تأمین عدالت واقعی در تمام قضیه‌های مربوط به حقوق زنان که به ارگان‌های عدلی و قضایی امارت اسلامی مواصلت نموده، مطابق با شریعت و اصول امارت اسلامی افغانستان فیصله صورت گرفته و تمام مسوولین امارت اسلامی به فرمان اخیر امیرالمومنین در مورد حقوق زنان، متعهد هستند.
در این دیدار، نماینده یوناما به کمک و همکاری با امارت اسلامی و مردم افغانستان وعده نموده گفت که یوناما در تمام زمینه‌ها با امارت اسلامی همکار بوده و متعهد به تعامل و همکاری با نظام فعلی می‌باشد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۰:۱۶
Background image

برگزاری نشست شورای رهبری وزارت عدلیه

نشست شورای رهبری وزارت عدلیه روز چهارشنبه، ۲۲ شوال به ریاست شیخ‌الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت و با اشتراک مولوی عبدالغنی فایق، معین اداری و رییسان مرکزی وزارت عدلیه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۹:۱۸
Background image

از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه نویسی، امتحان اخذ شد

ریاست رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه به سلسله ارزیابی‌های قبلی اش، روز سه‌شنبه، ۲۱ شوال برنامه ارزیابی و اخذ امتحان از تعدادی از متقاضیان جواز فعالیت عریضه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۵۸
Background image

برگزاری برنامه آگاهی دهی حقوقی در مرکز اصلاح و تربیه اطفال ولایت پکتیا

آمریت مساعدتهای حقوقی ریاست عدلیه ولایت پکتیا روز سه‌شنبه، ۲۱ شوال برنامه آگاهی‌دهی حقوقی را در مرکز اصلاح و تربیت اطفال مرکز این ولایت برگزار کرد.

در این برنامه، ۱۴ تن از شاگردان. . .

BACK TO NEWS