بازدید از ریاست عدلیه ولایت پکتیا

waheed
چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۹:۳۲

به سلسله بازدیدها و نظارت از ریاست‌های عدلیه ولایات، یک هیأت هشت نفره متشکل از رؤسا و نمایندگان ادارات مختلف به ریاست مفتی فضل هادی «صاحب زاده» رییس مالی و اداری وزارت عدلیه به ولایت پکتیا سفر نمودند.
این هیأت، ابتدأ از بخش‌های مختلف ریاست عدلیه این ولایت بازدید و نظارت کرده و چگونگی اجراآت مسلکی و اداری کارمندان این ریاست را نظارت و بررسی نمودند. هیأت مذکور ضمن موجودی اجناس و معلومات در مورد کارمندان این ریاست به مشکلات آنها گوش داده و به منظور حل آن به آنها هدایات لازم سپرد.
این هیأت همچنان با شیخ صاحب عزیزالرحمن، معاون والی ولایت پکتیا دیدار کرده و مشکلات مربوط به ریاست عدلیه را با وی شریک نمودند. معاون والی وعده داد که به مشکلات ریاست عدلیه رسیدگی خواهد کرد. در این دیدار بر هماهنگی بیشتر میان ریاست عدلیه و مقام محترم ولایت پکتیا تأکید صورت گرفت.
هیأت مذکور همچنان به منظور شریک ساختن مشکلات ریاست عدلیه و هماهنگی بیشتر، با مستوفی و رییس محاکم این ولایت دیدار کرده، نظریات و پیشنهادات‌شان را به منظور هماهنگی و تسریع در امور باهم شریک نمودند

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۸:۱۶
Background image

برای ۶۱۰ تن در سه ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن روز شنبه، ۹ ذوالقعده برای ۶۱۰ تن در سه ولایت کشور، آگاهی حقوقی ارایه کرده‌است.
در این برنامه‌ها که به شمول مرکز در ولایت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۹
Background image

به ۲۰ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۱۰ ذوالقعده به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد.

در مراسمی که به همین. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۱
Background image

تثبیت و تشخیص حدود ۱۰ هزار جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی الفتح این ولایت سفر نمود.

طی این سفر، هیأت تخنیکی حدود  ۹۸۵۶،۸۶ جریب. . .

BACK TO NEWS