اطلاعیه وزارت عدلیه درباره دور سوم روند ارزیابی وکلای مدافع

waheed
پنجشنبه ۱۴۰۱/۴/۹ - ۱۱:۱

به اطلاع عموم وکلای مدافع در سراسر کشور رسانیده می‌شود که ریاست وکلای مدافع به روز ‌شنبه، 3 ذوالحجه مصادف با11سرطان، 50 تن دیگر از وکلای مدافع را به منظور تجدید جواز نامه‌های مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بنا بر این، آن عده از وکلای مدافعی که قبلاً در خواستی‌های خویش را به مدیریت اداری ریاست وکلای مدافع جهت اشتراک در روند ارزیابی تسلیم نموده اند، حسب جدول ذیل به مقر تعمیر معینیت مسلکی وزارت عدلیه از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 ظهر بر اساس شماره مسلسل فهرست حاضر گردند.

همچنین حضور وکلای مدافع جهت ارزیابی در روز معین آن حتمی و الزامی است درصورت غیابت وغیرحاضری در صحن امتحان چانس دوم داده نمی‌شود.

برای دریافت جدول اینجا کلیک کنید

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS