برگزاری برنامه آگاهی دهی حقوقی در آمریت آموزش‌های تخنیکی و مسلکی ولایت میدان وردک

hakeem_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۱۰
.

آمریت مساعدت های حقوقی ریاست عدلیه ولایت میدان وردک روز سه شنبه، ۲۱ شوال برنامه آگاهی دهی حقوقی را در آمریت آموزش‌های تخنیکی و مسلکی این ولایت برگزار کرد.
در این که برنامه از طرف مسوولین مساعدت‌های حقوقی ریاست عدلیه ولایت میدان وردک برای کارمندان آمریت آموزش‌های تخنیکی و مسلکی راجع به وظایف و صلاحیت های ریاست عمومی نظارت، تعقیب فرامین و دیگر موضوعات مربوطه آگاهی حقوقی داده شد.
آمریت مساعدت‌های حقوقی ریاست عدلیه ولایت میدان وردک برنامه‌های آگاهی‌دهی حقوقی را به صورت منظم در ساحات مختلف این ولایت برگزار می‌کند و هدف آن این است که مردم درباره حقوق خویش آگاهی حاصل نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۱
Background image

تثبیت و تشخیص حدود ۱۰ هزار جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی الفتح این ولایت سفر نمود.

طی این سفر، هیأت تخنیکی حدود  ۹۸۵۶،۸۶ جریب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۹
Background image

برای ۳۳۴ تن در سه ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن روز پنجشنبه، ۷ ذوالقعده برای ۳۳۴ تن در سه ولایت کشور، آگاهی حقوقی ارایه کرده‌است.

در این برنامه‌ها که به شمول مرکز در. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۳۷
Background image

از تعدادی از دارالوکاله‌ها در ولایت قندوز بررسی و نظارت صورت گرفت

هیأت موظف ریاست عدلیه ولایت قندوز به رهبری آمر مساعدت‌های حقوقی این ریاست، روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده ۵ دارالوکاله‌ را در این ولایت بررسی و نظارت نمود.

این هیأت به وکلای مدافع این ولایت. . .

BACK TO NEWS